Tak jak pisaliśmy w poprzednim wpisie – zakończyliśmy szkolenia dekarskie, w ramach naszego cyklu Zimowe Szkolenia Blachy Pruszyński, a tej relacji podsumujemy drugą część szkoleń – o tematyce handlowo-produktowej, a także postaramy się podsumować cały cykl i jego przebieg.
Nie ukrywamy, że był to bardzo gorący i intensywny okres w naszej firmie. Od momentu ponownego uruchomienia Zimowych Szkoleń Blachy Pruszyński, po okresie pandemii, każda edycja przybiera na rozmiarach i skali, z czego bardzo się cieszymy, bo jest to efektem oczekiwań rynku – doświadczenie, merytoryka i wiedza, zawsze w cenie!
W drugim etapie naszych szkoleń, skupiliśmy się bardziej na kwestiach komunikacyjnych, produktowych i teorii związanej ze specyfiką dachów blaszanych. Z założenia szkolenia te były skierowane do sił handlowych naszych partnerów biznesowych czy uczniów szkół budowlanych. Właśnie Ci ostatni dość tłumnie pojawiali się w Sokołowie, zastępując, zazwyczaj goszczące na naszych parkingach TIRy, autokarami szkolnymi. Chcielibyśmy tutaj podziękować wszystkim ośrodkom edukacyjnym, które podjęły z nami współpracę i pomogły nam zorganizować odwiedziny swoich absolwentów na naszych Szkoleniach Zimowych.
Wśród wielu tematów, które były omawiane przez naszych szkoleniowców z Działu Szkoleń, przewijały się takie jak: specyfika poszczególnych kategorii produktowych, nowości w naszej ofercie, teoretyczne podstawy konstrukcji dachu i montażu przekryć. Dodatkowo duży nacisk położony został na kwestie prawidłowej wentylacji czy zapewnienie. Ważnymi punktami na szkoleniach handlowo-komunikacyjnych, były również trendy rynkowe, nowe rozwiązania i technologie, które się pojawiają na rynku a także zmiany w procesie realizacji inwestycji klientów indywidualnych.
Na pewno były to intensywne, ale też i bardzo owocne 2 tygodnie – które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem naszych klientów. Przez ten okres w naszej firmie pojawiło się ponad 2 tysiące uczestników wszystkich szkoleń, co jest wręcz oszałamiającą liczbą. Wielu z nich już teraz zapowiedziało chęć udziału w przyszłym roku, a nie na pewno będziemy kontynuowali ten cykl w kolejnych latach.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaangażowanie i chęć poszerzania wiedzy. Jesteśmy przekonani, że zdobyte umiejętności przyczynią się do jeszcze lepszego wykonywania Waszych codziennych obowiązków. Do zobaczenia na kolejnych szkoleniach!
28 lutego 2025 roku została podpisana umowa o włączeniu dotychczasowego Partnera Regionalnego w struktury naszej firmy. Dokument, sygnowany przez Krzysztofa Pruszyńskiego oraz Stanisława Kałużnego, formalnie potwierdził utworzenie nowej filii Blachy Pruszyński w Polsce. Nowa lokalizacja, filia Łódź, zlokalizowana w centralnej części kraju, tuż przy autostradzie A1, to kolejny krok w naszej ekspansji.
Czytaj dalejKrzysztof Pruszyński, założyciel i prezes Pruszyński Sp. z o.o. o rozwoju naszej firmy, strategii, a także planach na przyszłość w najnowszym wydaniu magazynu Builder Polska. Autor sukcesu Grupy Pruszyński, dzieli się także swoją oceną sytuacji gospodarczej a także poradami dla początkujących przedsiębiorców. Zapraszamy do lektury!
Czytaj dalejMałgorzata Lubczyńska, dyrektor marketingu Blachy Pruszyński, została uhonorowana prestiżowym tytułem „Osobowość 20-lecia branży budowlanej”. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego od lat odpowiada za strategię marketingową firmy oraz działania edukacyjne, m.in. w ramach Akademii Rzemiosła. Jej zaangażowanie w rozwój branży dekarskiej oraz promocję innowacyjnych rozwiązań zostało docenione przez kapitułę konkursu, podkreślając jej wkład w kształtowanie rynku.
Czytaj dalej