Prace budowlane przy wznoszeniu nowej hali w naszej filii Wrocław idą pełną parą, a dzięki sprzyjającej pogodzie nawet szybciej niż planowano.
Nowa hala to nie tylko magazyn, ale również punkt odbioru towarów przez klientów. Dzięki temu, że towar będzie mógł być odbierany bezpośrednio z magazynu, komfort obsługi klientów poprawi się oraz skróci czas oczekiwania na jego dostawę.
Klienci Blachy Pruszyński będą mieli również korzyści związane z lepiej zorganizowaną logistyką magazynową. Nowa hala będzie wyposażona w najnowocześniejsze urządzenia i systemy, co pozwoli na jeszcze lepsze zarządzanie magazynem i szybsze przygotowanie zamówień do wysyłki.
Budowana hala magazynowa powstaje z zastosowaniem produktów oferowanych przez Blachy Pruszyński i jest doskonałym przykładem komplementarności produktów inwestycyjnych. Na dachu wykorzystane zostały jedne z najlepszych profili blach trapezowych konstrukcyjnych T155 i T135. Natomiast ściany przykryją płyty warstwowe z pianką PIR PWS-PIR ST 120 i płyty warstwowe z wełną PWS2-MW-ST 120. Warto nadmienić, że nowo wprowadzony model płyt z wełną PWS2-MW, jest kompatybilny z płytami PIRTECH – można je łączyć ze sobą i naprzemiennie stosować w zależności od wymagań ognioodporności czy parametrów izolacji cieplnej.
Zachęcamy do śledzenia naszych aktualności. Wkrótce kolejne interesujące materiały.
1 czerwca 2025 r. o godz. 19:26 nowy Stadion Miejski w Starachowicach oficjalnie rozpoczął działalność. W emocjonującym meczu Reprezentacja Gwiazd Piłkarzy Polskich pokonała Oldbojów Staru Starachowice 5:1, a na trybunach zasiadło ponad 2 000 kibiców. Jednym z kluczowych partnerów tego wydarzenia była firma Blachy Pruszyński.
Czytaj dalejBlachy Pruszyński ponownie na szczycie! W Rankingu Budowlana Marka Roku 2025, ogłoszonym 4 czerwca przez ASM Research Solutions Strategy, wykonawcy wskazali nas jako lidera w branży pokryć dachowych.
Czytaj dalejPodczas jubileuszowej Gali 35. edycji Konkursu „Teraz Polska” w Filharmonii Narodowej Blachy Pruszyński wystąpiły w roli partnera głównego, wspierając promocję polskich marek. Wydarzenie zgromadziło blisko 1000 gości i było celebracją jakości, innowacyjności oraz zaufania w biznesie.
Czytaj dalej