Początek roku zazwyczaj w branży budowlanej jest kojarzony z momentem lekkiego spowolnienia aktywności, ale w wypadku naszej firmy, szczególnie jeśli chodzi o działania komunikacyjne, jest odwrotnie. Za nami bardzo aktywny, niezwykle wymagający początek roku, obfitujący w wiele wydarzeń, o których już Państwa informowaliśmy m.in. Targi Dach Forum 2025 – najważniejsze wydarzenie branży dekarskiej w Polsce, niezwykle ważne Targi BAU 2025, będące topowym wydarzeniem branży budowlanej w Niemczech, jak również ich odpowiednik w Polsce – czyli Budma 2025. Zakończyliśmy także nasze doroczny cykl Zimowych Szkoleń Dekarskich, który nieodmiennie cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem firm dekarskich. Większość z tych aktywności ma w dużej mierze charakter wizerunkowo-edukacyjny oraz komunikacyjny, a tym samym w ogromnym stopniu angażuje dział marketingu naszej firmy. Tak różnorodne działania, obok na bieżąco prowadzonej działalności reklamowo promocyjnej, wymagają skoordynowania wielu wątków i zaplecza w postaci zgranego, zaangażowanego zespołu. Za stworzenie tego zespołu, jego pracę i profesjonalizm, odpowiada w naszej firmie pani Małgorzata Lubczyńska, która od 2006 roku pełni funkcję dyrektor marketingu, skutecznie wspierając siły sprzedażowe w budowaniu naszej firmy na rynku pokryć dachowych i elewacji.
Obok jednak tak intensywnych i wyczerpujących momentów, są chwile satysfakcji i lekkiego oddechu. Właśnie takim momentem była Gala Builder Awards 2025, gdzie mieliśmy okazję odbierać jako firma laur w kategorii Firma 20-lecia (odbierane przez Piotra Olgierda Koryckiego, pełnomocnik Zarządu d/s Wdrożeń). Nie była to jednak jedyne wyróżnienie jakie było odbierane przez naszych pracowników.
Wieloletnie zaangażowanie, pasja w realizacji i wyznaczaniu kolejnych projektów komunikacyjnych, innowacyjne podejście do budowania wizerunku firmy, a także umiejętne budowanie wielozadaniowego zespołu, zostało docenione przez Kapitułę Builder Awards, która wyróżniła właśnie dyrektor Marketingu Blachy Pruszyński – Małgorzatę Lubczyńską tytułem Osobowość Branży 20-lecia. Jak wspomnieliśmy wcześniej, Małgorzata Lubczyńska pracuje w Blachy Pruszyński blisko 20 lat. Obecna pozycja firmy, ale przede wszystkim siła marki Pruszyński, rozpoznawalność naszego logotypu, zaufanie, jakim darzą naszą firmę zarówno klienci jak i partnerzy handlowi, są najlepszym dowodem kompetencji pani Małgorzaty i determinacji w osiągnięciu zamierzonych celów.
Małgorzata Lubczyńska, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (zarządzanie i marketing), a także Uniwersytetu Warszawskiego (studia podyplomowe – psychologia zachowań rynkowych), zajmuje się marketingiem od początku swojej ścieżki zawodowej. W Blachy Pruszyński jest odpowiedzialna za całość działań marketingowo-komunikacyjnych firmy, a także za aktywności szkoleniowo-edukacyjne, skierowane do profesjonalistów branży dekarskiej w ramach Akademii Rzemiosła.
Serdecznie gratulujemy!
Łukasz Byśkiniewicz i Daniel Siatkowski zajęli 5. miejsce w Rajdzie Rzeszowskim, piątej rundzie RSMP. Drugi start nową Skodą Fabią RS Rally2 potwierdził ich szybkie tempo i świetny czas na odcinku w centrum Rzeszowa. Mimo problemów z zawieszeniem i kosztownej pomyłki na trasie, utrzymali się w walce o podium, tracąc do 4. miejsca zaledwie pół sekundy.
Czytaj dalejŁukasz Byśkiniewicz i Daniel Siatkowski zajęli 3. miejsce w Valvoline Rajdzie Małopolski, debiutując nową Škodą Fabia RS Rally2. Mimo przygody z kapciem, utrzymali mocne tempo i potwierdzili gotowość do walki o czołowe lokaty w RSMP. Kolejnym wyzwaniem będzie asfaltowy Rajd Rzeszowski w sierpniu.
Czytaj dalejXVI Mistrzostwa Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej za nami! Blisko 400 młodych zawodników walczyło o tytuł mistrza, a emocji nie brakowało aż do ostatniego gwizdka. Blachy Pruszyński po raz kolejny wsparły to wyjątkowe wydarzenie, które łączy sport, rozwój i realną zmianę społeczną.
Czytaj dalej