Rynna
System rynien wykonanych z tytan cynku proponowany przez naszą firmę jest kompletnym systemem odwadniania, stosowany wszędzie tam gdzie zależy nam na klasycznym, eleganckim wyglądzie jak i ponadprzeciętnej trwałości.
Chętnie stosowany jako odwodnienie nowych budynków jak i przy renowacji obiektów starszych i zabytkowych. System rynien tytan cynk występuje w dwóch rozmiarach 125/90 i 150/100 oraz dwóch rodzajach wykończenia powierzchni zewnętrznej. Tytan cynk to stop cynku z dodatkiem tytanu, miedzi i aluminium. Cechuje się doskonałymi parametrami, jeżeli chodzi o trwałość. Pod wpływem czynników atmosferycznych na początkowo błyszczącej powierzchni rynny tworzy się cienka matowa warstwa tlenku zwana potocznie patyną.
Wszechstronne zastosowanie rynien stalowych NIAGARA umożliwia ich dostępność w wielu konfiguracjach, dostosowanych do różnych rodzajów budynków.
Wybór rodzaju systemu jest zależny od rodzaju budownictwa oraz powierzchni dachu. W zależności od powierzchni dachu można zastosować systemy dwururowe w celu zoptymalizowania sprawności odprowadzania wody.
Systemy 110-150/90-100
Budownictwo jednorodzinne
Systemy 150-190/120-150
Budownictwo przemysłowe
Firma PRUSZYŃSKI gwarantuje każdorazowo realizację poszczególnego zamówienia w jednakowym kolorze (odcieniu). Z uwagi na skomplikowanie procesów powlekania możliwe jest jednak występowanie różnic w odcieniach pomiędzy poszczególnymi dostawami.
Odpowiedzialność za kolor w związku z tym ograniczona jest jedynie do jednej dostawy.
W związku z powyższym w przypadku domawiania blach do konkretnej partii bardzo prosimy o zaznaczenie na zamówieniu lub poinformowanie Handlowca, iż jest to kontynuacja zlecenia oraz dostarczenia próbki kolorystycznej.
Celem zapewnienia spójności kolorystycznej płyty warstwowych z innymi elementami takimi jak np. obróbki blacharskie należy zamawiać je u jednego dostawcy.
Narożnik pozwala na połączenie rynny w narożach budynku.
Rozmiar | |
NATURA | PATYNA |
110 125 150 | 125 150 |
Rynny, rury i inne elementy systemu należy przewozić czystymi, suchymi i zadaszonymi środkami transportu. Nie wolno dopuścić do ich zamoknięcia podczas transportu i składowania, gdyż na skutek ich kontaktu z wodą może rozpocząć się pierwszy etap procesu patynowania, charakteryzujący się powstawaniem wodorotlenku cynku – białego nalotu na powierzchni materiału. Zaistniałe zjawisko jest naturalnym procesem, nie stanowi ono wady materiałowej, lecz na etapie składowania jest niepożądane ze względów estetycznych.
Mobilne Centrum Szkoleniowe to specjalnie dostosowany samochód ciężarowy z wysuwanymi bokami, wyposażony w klimatyzowane wnętrze, ekspozytory, VIP room, oraz ekrany telewizyjne, stworzony z myślą o prowadzeniu szkoleń i prezentacji w dowolnym miejscu w Polsce. Koniec roku to doskonały czas na podsumowanie działań MCS'a, którym chcielbyśmy się z Państwem podzielić.
Czytaj dalej62. Rajd Barbórka przyniósł emocje i niespodziewane zwroty akcji. Załoga TVN Turbo Rally Team zajęła 5. miejsce, choć pech na Karowej odebrał im szansę na podium!
Czytaj dalejZapraszamy do obejrzenia materiału z montażu gigantycznych turbin wiatrowych na niedawno uruchomionej farmie wiatrowej w gminie Żelechlinek, należącej do firmy z naszej grupy.
Czytaj dalej