W dobie rosnącego znaczenia czasowych dostaw, nowych rozwiązań logistycznych i stale zwiększanego dynamizmu gospodarki, możliwość realizowania terminowych zamówień jest kluczowa.
Nasza firma od zawsze, jako priorytet stawiała sobie możliwie najwyższy standard obsługi naszych partnerów handlowych. Dotyczy to oczywiście także realizacji zamówień składanych w naszych zakładach. Jako wiodący producent pokryć i elewacji blaszanych, a także lekkiej zabudowy przemysłowej, wielokrotnie musimy liczyć się z naprawdę dużą ilością zamówień. Jak każda firma produkcyjna, w głównej mierze opieramy się w tej kwestii na wyspecjalizowanych firmach transportowo-spedycyjnych, niemniej ważne jest także dla nas posiadanie własnej floty.
Własny park logistyczny zapewnia nie tylko najwyższą kontrolę nad jakością realizowanych usług, ale przede wszystkim zapewnia elastyczność w realizacji krytycznych dostaw. Wychodząc z tego założenia, na początku roku w naszej firmie podjęta została decyzja o modernizacji, jak również zwiększeniu floty własnej.
Już od tego lata, nasi klienci mogą na trasach oraz w swoich składach oglądać nasze nowe „nabytki”. W maju kupiliśmy 6 ciągników siodłowych Mercedes Actros 5 1848 LS (z czego dwa zastąpiły nasze starsze pojazdy, a 4 to nowe zestawy w naszej flocie). Wybór padł na ten właśnie model ciągników, mając na uwadze kilka kwestii. Actrosy, to jedne z najlepszych obecnie ciągników siodłowych na rynku. Wyróżniają się bardzo wysoką ekonomicznością użytkowania, wzorcową wręcz niezawodnością (obie tak ważne w usługach logistycznych), ale także przede wszystkim doskonałymi parametrami bezpieczeństwa – tak dla kierowcy jak i innych uczestników drogi. Ten ostatni czynnik, jak również aspekt ekologiczności (drastycznie obniżone emisje CO2 względem modeli poprzedniej generacji) były decydujące przy wyborze aut do naszej floty. Ostatnie wydarzenia na polskich autostradach pokazują, jak ważne jest wyposażenie ciągników siodłowych w jak najbardziej zaawansowane systemy bezpieczeństwa, wspierające pracę kierowców.
Obecnie nasza flota liczy 8 zestawów – ciągnik siodłowy z naczepą oraz 6 odkrytych samochodów ciężarowych z autonomicznym zestawem ładującym (tzw. HDS’y – hydrauliczny dźwig samochodowy). Tylko od maja tego roku nasze nowe pojazdy zrealizowały ponad 800 transportów na dystansie prawie 300 tys. km (czyli sumarycznie okrążyły ziemię już 7,5 razy!), przewożąc ponad 14tys. ton naszych ładunków.
Flota własna w naszej firmie odpowiada za realizację około 35% wszystkich ładunków i jest to stabilny balans do osiągnięcia głównego celu własnego parku logistycznego, którym jest zapewnienie stałych, terminowych i w najlepszej jakości, dostaw do naszych, nawet najbardziej wymagających, partnerów handlowych.
Zachęcamy oczywiście do korzystania z naszych usług transportowych przy realizacji zakupów w Blachy Pruszyński. O szczegóły mogą Państwo zawsze się dopytać w naszych oddziałach i centrali.
W dniu 15 lutego 2025 roku w Białołęckim Ośrodku Sportu w Warszawie odbyła się trzecia edycja Memoriału Grzegorza Skrzecza. To prestiżowe wydarzenie zgromadziło liczne grono młodych pięściarzy z całej Polski, którzy rywalizowali, oddając hołd jednemu z najwybitniejszych bokserów w historii polskiego sportu. Turniej, organizowany dokładnie w drugą rocznicę śmierci Grzegorza Skrzecza był okazją do upamiętnienia jego zasług dla polskiego sportu. Wśród sponsorów memoriału znalazła się firma Blachy Pruszyński, która od lat wspiera rozwój polskiego sportu.
Czytaj dalej28 lutego 2025 roku została podpisana umowa o włączeniu dotychczasowego Partnera Regionalnego w struktury naszej firmy. Dokument, sygnowany przez Krzysztofa Pruszyńskiego oraz Stanisława Kałużnego, formalnie potwierdził utworzenie nowej filii Blachy Pruszyński w Polsce. Nowa lokalizacja, filia Łódź, zlokalizowana w centralnej części kraju, tuż przy autostradzie A1, to kolejny krok w naszej ekspansji.
Czytaj dalejKrzysztof Pruszyński, założyciel i prezes Pruszyński Sp. z o.o. o rozwoju naszej firmy, strategii, a także planach na przyszłość w najnowszym wydaniu magazynu Builder Polska. Autor sukcesu Grupy Pruszyński, dzieli się także swoją oceną sytuacji gospodarczej a także poradami dla początkujących przedsiębiorców. Zapraszamy do lektury!
Czytaj dalejMałgorzata Lubczyńska, dyrektor marketingu Blachy Pruszyński, została uhonorowana prestiżowym tytułem „Osobowość 20-lecia branży budowlanej”. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego od lat odpowiada za strategię marketingową firmy oraz działania edukacyjne, m.in. w ramach Akademii Rzemiosła. Jej zaangażowanie w rozwój branży dekarskiej oraz promocję innowacyjnych rozwiązań zostało docenione przez kapitułę konkursu, podkreślając jej wkład w kształtowanie rynku.
Czytaj dalej